A en B in NYC - Reisverslag uit Teaneck, Verenigde Staten van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu A en B in NYC - Reisverslag uit Teaneck, Verenigde Staten van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

A en B in NYC

Blijf op de hoogte en volg Ilse

23 September 2012 | Verenigde Staten, Teaneck

De dagen gaan zo snel! Ik zit hier inmiddels al weer een maand, en heb nog helemaal niet het gevoel dat ik naar huis wil. Mijn roommate is inmiddels weer vertrokken uit mijn kamer, en er komt morgen een nieuw meisje. Ik heb haar al ontmoet, en om heel eerlijk te zijn: Ik voel dat dit 'm niet gaat worden!
Mijn vorige roommate, ik noem haar voor het gemak even A, was lief en vrolijk meisje. Altijd vrolijk, vind college maar een lolletje en ze was nooit in onze kamer! Prima, want ik ben er ook bijna nooit, en we liepen elkaar gewoon steeds mis. Dat maakte de momenten dat we samen in de kamer waren alleen maar hilarisch!
Op die ene keer na dat ik om 2 uur 's nachts mijn kamer in kwam en 20 mensen aantrof, gedroeg ze zich netjes! (de kamer stonk 2 dagen naar alcohol en er liggen nog steeds van die typische rode bekers onder haar bed, maar dat is college zullen we maar zeggen)

A verhuisd naar een andere kamer om samen met haar vriendinnetje te gaan wonen. Twee dagen geleden stond opeens B voor mijn deur, het nieuwe meisje. A was nog niet weg uit onze kamer dus B kon niet intrekken. Klein drama. B vertelde mij in geur en kleur over haar verschrikkelijke vorige roommate, en hoe ze zo blij was dat ze nu bij mij kon wonen. Fijn!
Later vertelde A mij dat ze verhalen over B heeft gehoord en dat ze naast een boete voor geluidsoverlast ook het leven van haar vorige roommate zuur heeft gemaakt. Het wordt steeds leuker!

Ik wacht rustig af wat er gebeurd, en we zien wel of dit hilarisch of diep triest gaat worden ;-)
I'll keep you up to date!

Inmiddels komt de heimwee aardig naar boven bij een aantal van ons hier! Vooral tijdens het eten komen de raarste verlangens naar boven. Dat komt ook vooral door het slechte voedsel wat we voorgeschoteld krijgen. Daar zou iedereen spontaan heimwee van krijgen.

Vorige week zijn we met de Italianen naar little Italy in NYC geweest. Daar was het festival van San Gennaro. Eindelijk weer even goede pasta en pizza, fijne muziek en een hoop Italianen! Deze week stond een bezoekje aan Central Park op het programma vanwege het nog steeds heerlijke weer hier!

Aankomende dinsdag starten de repetities voor de theater productie van FDU in November. Ik heb auditie gedaan en ben nu gecast voor het stuk! Dat wordt elke avond van maandag tot en met donderdag repeteren.. ben benieuwd! :D

Goed, ik ga even genieten van het zonnetje zolang het nog kan!

Liefs, Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Teaneck

Ilse

Actief sinds 02 Mei 2011
Verslag gelezen: 3175
Totaal aantal bezoekers 21002

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Uitwisseling Amerika

27 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

X-travel Stage

Landen bezocht: