Trainings week en Bestemming - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu Trainings week en Bestemming - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

Trainings week en Bestemming

Door: ilsewijnen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

16 Mei 2011 | Nederland, Vleuten

na maanden lang in spanning, was het zover: de X-travel Trainingsweek.

5 dagen lang alle hebben we informatie gekregen over de dingen die we op bestemming moeten gaan doen. en dat is een hele hoop... Welkomstinformaties, bus en transfer praatjes, klachten afhandelen, activiteiten verkopen en begeleiden, administratie bijhouden, bestemmingsboekje maken, en natuurlijk op de bar staan de X-travel dansjes voordoen!

Op Vrijdag avond kregen we eindelijk te horen met wie we naar welke bestemming zouden gaan, en mijn bestemming wordt: MALLORCA!
Een supertof spaans feesteiland, waar het bekende Totally Summer feest deze zomer ook wordt gegeven.
Ik ga samen met 2 mannelijke collega's van X-travel en nog 10 mensen van GOGO naar het gebied el arenal.
aankomende Vrijdag ga ik naar Rotterdam voor een bestemmingsgesprek en ga ik de teamgenootjes van GOGO ook ontmoeten. Met hen gaan we op bestemming veel te maken hebben.

In totaal komen er dit seizoen zo'n 1500 gasten van X-travel aan op Mallorca... dus het wordt een geweldige tijd! en een hoop feesten!
Ik mag gelukkig ook de examenreizen verzorgen, vandaar dat mijn vertrek datum 27 mei is.

Het gaat een super periode worden, met weinig slaap, een hoop moeilijke maar ook leuke momenten waar ik ontzettend veel van ga leren!

Ik wordt al een klein beetje bang.. maar hé; het zijn maar 12 weken ;)

Hasta Pronto Amigos!

  • 16 Mei 2011 - 18:58

    Sandra Van Zwieten:

    Have fun! :D

  • 16 Mei 2011 - 21:46

    Ilse:

    Dankjewel!!! Jij ook, Je zit al in ZA?

  • 17 Mei 2011 - 07:43

    Marlies:

    Wat leuk dat je een waarbenjij.nu hebt aahgemaakt! ik ga je volgen.

    kusje

  • 27 Mei 2011 - 09:51

    :

    Hi Illy, wij zijn thuis weer lekker in ons bedje gekropen. Hoorde van papa dat je goed was aangekomen!
    Het kan zijn dat mijn tel geen smsjes meer ontvangt. Die van Mir krijg ik in ieder geval niet door. Dan weet je dat.
    Heel veel sterkte, succes en plezier daar!
    XXXXX Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vleuten

X-travel Stage

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2011

Het was even stil..

15 Juni 2011

Rey Beri

11 Juni 2011

Zaligheid

05 Juni 2011

Genieten en Afzien!

31 Mei 2011

Ik dacht dat dit Spanje was?
Ilse

Actief sinds 02 Mei 2011
Verslag gelezen: 654
Totaal aantal bezoekers 19608

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Uitwisseling Amerika

27 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

X-travel Stage

Landen bezocht: