Ik dacht dat dit Spanje was? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu Ik dacht dat dit Spanje was? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

Ik dacht dat dit Spanje was?

Door: ilsewijnen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

31 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Oke... ga even rustig zitten, hou je goed vast en lees dan wat ik je ga vertellen:

Het regent hier.
Pijnenstelen.
ppfffff..

Het is gelukkig wel warm en ik heb vandaag echt weer het geluk dat ik collega's van Sudtours tegen kwam die met de auto waren toen ik mijn hotel ronde deed.

laat ik maar ff bij het begin beginnnen: De eerste aankomstdag op zondag was leuk! HEEL veel geleerd. Ik ben samen met Joeri naar het vliegveld gegaan om 1 van de 3 vluchten te doen. Daar hebben we 12 X-travel gasten opgevangen en 3 van GOGO.
Omdat we zo nou met GOGO samenwerken vangen zij soms onze gasten op en wij die van hen. Ik heb Joeri z'n buspraatje gehoord en daarna zijn we weer naar kantoor gegaan. Ik heb daar wat dingen op papier gezet voor de Membercard (waarmee gasten kortingen krijgen bij kroegen en discotheken)En ik heb het hele bestemmingsboekje van vorig jaar overgetyped... veel werk!

Omdat er zo weinig gasten van X-travel aankwamen op zondag (23 maar) gingen we elke accomodatie speciaal af om met de gasten te spreken. Ik werd meteen lekker in het diepe gegooid en mocht de eerste doen.. waren gelukkig maar 2 meiden dus was niet zo boeiend ;)
Nadat we alle acco's hadden gehad gingen we terug naar kantoor en heb ik daar nog samen 2 collega's tot 12 uur zitten doorwerken aan vanalles.

De volgende dag om 9:00 op kantoor om uitleg te krijgen over het uitschrijven van Vouchers. (die worden uitgeschreven als gasten activiteiten boeken) Vervolgens ben ik op die maandag van hot naar her gevlogen om al mijn gasten nog te zien en hun in te boeken voor de activiteiten van deze week. We hebben heel veel verkocht, dus de kroegentoch van die avond (maandag) was lekker druk!
150 man over de boulevard.. het was net een avondvierdaagse!! we zijn geeindigd in de 538, super gave club! Daar hebben we vanavond dan ook weer een Dutch Night.

Vandaag stond er voor mij niet veel op de planing. Voordat gasten aankomen, moet je naar de accomodaties zijn geweest om te kijken of alles klopt. In het geval dat er iets niet klopt en er is een overboeking weet je dat dan in ieder geval VOORDAT je gasten er zijn. Scheelt weer gezijk natuurlijk!
Helaas hebben we nog geen fietsen dus alles meot lopend.. zo ook vandaag. 1 hotel had meer kamers geboekt dan wij gasten hadden (najah, dat vond ik natuurlijk geen probleem :P)
En onderweg naar het andere hotel begon het KEIHARD te regenen. Eignelijk moest ik wel lachen; liep ik daar over straat, door de regen , in m'n X-travel pakje, al die dingen te regelen... maar aan het weer valt niks te doen!
Toen hoorde ik oppeens : "hee, lift nodig?" En dat waren mijn 2 colega's van Sudtours! Die hebben wél een auto! Dus zij hebben me ff naar het hotel gebracht en toen (heel lief) ook helemaal naar kantoor! :D

Goed, ik hád in princiepe naar het strand gekunt nu... maarja die regen hè! Dan maar lekker internetten en om 17:00 naar Café de Slok voor mijn bezoekuurtje!! (waar waarschijnlijk niemand gaat komen.. :P

Ow, en m'n spaans is nog steeds heel slecht. Ik probeer 't wel is te spreken maar die mensen achter de balie verstaan me dan nie... (A) en mams, ze spreken hier ook catelaans!!! Dus als je nog langs komt, kan je het oefenen ;)

Adios amigos!!
Echt leuk trouwens al die reacties ;)

  • 31 Mei 2011 - 12:39

    Floris:

    Gisteren... Was het hier 28 graden(a)! Helaas was het voor korte duur want 's avonds regen en vandaag ook weer regen! Anyhow, klinkt allemaal erg leuk, ondanks de regen! Jij vermaakt je wel daar:-)!

    Blijf je verhalen lezen, welkome afwisseling tussen al het werk door!

    Heel veel plezier daar met iedereen!

    xxx

  • 31 Mei 2011 - 13:23

    Sjoerd:

    heej ilse, ja kunt he Mallorca hier was het bloedheet gister hahaha, maar vandaag is het dan weer heel slecht en 16 graden dus denk dat jij het beter krijgt deze zomer hahaha.

    nou volgens mij heb je het wel naar je zin zo te horen, heb je al gehoord dat jan nu ook op mallorca stage loopt

    x

  • 31 Mei 2011 - 13:24

    Ilse Wijnen:

    Goed om te horen dat het in Nederland ook shit weer is :P
    Ik vermaak me idd prima hier! Leer echt een hele hoop. Succes met werken! Kom je me met Sjoerd mee opzoeken? :P

  • 31 Mei 2011 - 13:25

    Ilse Wijnen:

    Ow, sjoerd ; jaa dat hoorde ik van Floris!! waar zit hij precies, weet je dat?

  • 31 Mei 2011 - 21:28

    Lucienne Van Der Heijden:

    Boefje! Hier is het weer ook niet al te best, maar gelukkig is het droog :) Succes met je stage en hou ons op de hoogte. x

  • 01 Juni 2011 - 10:13

    Kimberley Boelen:

    We gaan de regendans doen ehuhhh :D

  • 01 Juni 2011 - 14:49

    Mirjam:

    Hé Ils,
    Ik behoor ook tot je followers.... je stukjes zijn superleuk om te lezen!!!
    Heel veel succes en plezier de komende tijd, maar volgens mij gaat dat allemaal wel lukken ;-D
    x Mir

  • 01 Juni 2011 - 18:52

    Martijn:

    Jeetje werk is door!!!!!

  • 02 Juni 2011 - 10:58

    Radboud:

    He schatje, leuk dat het allemall zo goed gaat. Ik zit deze hele week in Geneve en ja hoor daar regent het ook ;-)
    Mijn spaans is ook nog steeds niet aanwezig, heb mijn spaanse lessen nu al drie weken uitgesteld en naar de workload kijkend gaat het de volgende 3 weken ook niet gebeuren.

    Tot bels, ablamos.....Radboud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

X-travel Stage

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2011

Het was even stil..

15 Juni 2011

Rey Beri

11 Juni 2011

Zaligheid

05 Juni 2011

Genieten en Afzien!

31 Mei 2011

Ik dacht dat dit Spanje was?
Ilse

Actief sinds 02 Mei 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 20878

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Uitwisseling Amerika

27 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

X-travel Stage

Landen bezocht: