Zaligheid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu Zaligheid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

Zaligheid

Door: ilsewijnen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

11 Juni 2011 | Spanje, Madrid

2 dagen terug hebben we helaas een van onze nieuwe teamleden, frank, naar het vliegveld moeten brengen. Hij was hier net een weekje maar moest i.v.m school direct terug naar Nederland. Iedereen balen natuurlijk! De titel slaat trouwens nergens op, de jongens bleven het woord ‘zalig’ maar herhalen. In de bus naar het vliegveld hebben we daar ontzettend om moeten lachen dus vond het wel toepasselijk!

Terug naar de zaken van vandaag; ik ben dus ziek. Heb ontzettende keelpijn en moet steeds hoesten, en door het hoesten houd ik mezelf ‘s nachts wakker.. dus ik slaap ook niet meer.
Dinsdag hadden we een Dutch night in de Veronica, een van de grootste discotheken in el Arenal. Heel leuk want we hadden zo’n 500 man verwacht. Die kwamen helaas niet allemaal.
Omdat het vaak grote groepen zijn die in NL al een pakket boeken voelen ze zich niet verplicht (en dat zijn ze natuurlijk ook niet) om naar zo’n activiteit te komen. Helaas zitten wij dan te rekenen om heel veel mensen en die komen dan niet.

Gister avond heb ik vrij gekregen omdat ik van ellende niet meer wist wat ik moest. Heb lekker kunnen slapen! Eindelijk weer na een paar dagen! Dus dat is mooi. Gister was dan ook echt m’n eerste off-dagje. Had het helemaal gehad!
Maaaar… nu breekt de rustige periode aan!!! Dat merk ik nu al want ik heb gwn vrij tot 17:00
Vanochtend alleen een info voor 5 jongens die net zijn aangekomen. En vanmiddag dan een bezoekmomentje in café de slok. Het wordt steeds gezelliger hier omdat je echt iedereen kent.

De veronica en 538 zijn de grootste discotheken hier, waar het altijd gezellig is. Het barpersoneel is daar echt zo gek als ’n deur dus daarmee valt altijd een feestje mee te bouwen. Alleen jammer dat als je een avondje denkt nuchter te blijven ze je steeds shotjes voorschotelen.
Heeft iemand ooit gehoord van een kaboutertje? Ik dus nog niet…
Voor de mensen die ook denken; waar heeft ze ’t over? Een kaboutertje is een shotje in een longdrink glas. De bedoeling is dat je je hand op het glas legt en het schud, dan achterover gooit, vervolgens weer je hand erop en schudden, en dan de lucht uit het glas opzuigen….
Applaus voor de persoon die het heeft bedacht; wat een creativiteit! Hahah.

Naast kaboutertjes in de 538 en Veronica hebben we woensdag weer BCM gehad. We hadden maar liefst 600 man in 10 bussen. Het was een grote chaos, maar wel erg gezellig. Vorige keer dat ik daar was, was alleen de zaal beneden open, maar nu was het ook boven open. In totaal kunnen er zo’n 5000 man in die tent, maar dat is alleen in het hoog seizoen. BCM is all inclusive dus mensen zuipen daar voor het leven, niet normaal. Ook onze gasten gaan helemaal los… helaas want ze moeten allemaal weer terug in de bus van 4:00. Helemaal doorweekt van het schuim. Het was namelijk weer schuimparty. BCM heeft de grootste schuimkannonen van europa, ik zal wat foto’s posten van hoe het eruit zag!

Verder had ik een baal momentje omdat de banden van m’n fiets lek waren (je leest het goed; alletwee)
Ik had m’n fiets beneden in de hal van het appartementen complex gezet maar dit schijnen de bewoners niet echt te waarderen. (nu moeten we dus telkens onze fietsen in de lift mee naar de 6e verdieping nemen…) Goed, ik zat met 2 lekke banden! Op naar de auto verhuurder/fietsenmaker…!
Ik heb echt m’n liefste glimlach opgezet, en na wat doorzeuren wilde die man wel even naar m’n banden kijken. Ze waren inderdaad alletwee lek. Na een half uurtje liep ik naar buiten met 2 geplakte banden… hoefde niks te betalen!! :D Soms ben ik blij dat die Spanjaarden blond leuk vinden ;)

Ik doe zoveel dat ik nooit meer weet wat ik wil gaan posten als ik aan het schrijven ben! Ik stop daarom nu maar eventjes!

  • 12 Juni 2011 - 00:26

    Sjoerd:

    wow dit heb ik nog nooit meegemaakt, ilse die niet meer weet wat ze moet schrijven/zeggen hahaha ik ga de krant bellen.

    ik kom hoogstwaarschijnlijk 10 augustus bij je langs, ben van 8 tm 12 in mallorca en wil de 10e gaan rondrijden om iedereen te bezoeken. Misschien leuk om te kijken of je dan de avond ofzo vrij kunt regelen??? als het lukt tenminste?

    XXX

  • 12 Juni 2011 - 11:37

    Sanii:

    klinkt alsof je het onwijs naar je zin hebt! wel kut van het ziek zijn man hopen dat het snel beter gaat. hoorde dat je nadja was tegen gekomen?? eg grappig :P
    nog heel veel plezier daaro en ik blijf je volgen :P

    xxxxxxxx

  • 12 Juni 2011 - 14:32

    Jelle:

    Hebben ze nou je banden lek geprikt omdat ze het niet leuk vonden dat je je fiets daar had neergezet?

    Ik hoorde ook dat het slecht weer is daar, of valt dat wel mee?

    Beterschap in ieder geval!


  • 13 Juni 2011 - 17:07

    Lucienne:

    Hoop dat je snel weer beter wordt, maar gaat helemaal goed komen met jou! x

  • 13 Juni 2011 - 19:38

    Lien En Fab:

    hey lieve schat
    Wat een verhalen allemaal:) gelukkig kan je ze zometeen na je stage alles op je gemakje terug lezen. en terug kijken op een hele gave tijd. Ik wens je nog heel veel plezier.
    xxx van uit het saaie en regenachtige holland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

X-travel Stage

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2011

Het was even stil..

15 Juni 2011

Rey Beri

11 Juni 2011

Zaligheid

05 Juni 2011

Genieten en Afzien!

31 Mei 2011

Ik dacht dat dit Spanje was?
Ilse

Actief sinds 02 Mei 2011
Verslag gelezen: 2547
Totaal aantal bezoekers 20881

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Uitwisseling Amerika

27 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

X-travel Stage

Landen bezocht: