Genieten en Afzien! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu Genieten en Afzien! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

Genieten en Afzien!

Door: ilsewijnen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Wat een geweldige baan is dit zeg! HEERLIJK! Ik weet dat mensen nu denken; ‘wacht maar Ils, want er komen nog mindere kanten…’ Tegen die mensen wil ik zeggen: Hou maar op, want ik heb géén zin om daar nu over na te denken! Ik ben echt zó ontzettend aan het genieten hier! Ondanks dat het weer heel erg tegen zit, het is echt geweldig hier.

Gisteren Fuck School Party gehad, en weer zoals gewoonlijk de hele avond op de bar gestaan! Het mooie is dat, met uitzondering van gister, ik gwn de hele avond water drink maar ik wel energie voor 10 heb. Je krijgt echt energie van je gasten! Iedereen kijkt tegen je op, en ze willen van alles weten enzo. Het is ook zo raar dat als ik over de boulevard loop je 100 keer ‘hallo’ moet zeggen omdat iedereen je herkent! Een grote gezellig boel hier dus.

Gister had ik wel even een off dagje. (klinkt lekker tegenstrijdig maar ik heb het bovenste stukje 2 dagen terug geschreven en heb nu pas tijd weer verder te schrijven)
Goed, gister dus. Het regende weer en ik had een bezoek moment met 44 gasten. Tijdens de examenweken komen er namelijk groepen aan… groepen van zo’n 100 man. Een aantal klassen die denken; goh laten we eens lekker met z’n allen op vakantie gaan, en dat doen ze dan! Nou onze groep was verdeeld over 2 hotels in dezelfde straat. Ik had het ene hotel, Joeri het andere. Beide hadden we al een welkomstinfo gegeven waarbij we dus ook uit hebben gelegd wat de activiteiten zijn die ze kunnen boeken. Ik zou gister terug komen om te horen wat ze wilde gaan doen.
Om 12 uur stond de afspraak en om kwart voor 12 kwam de regen met bakken uit de hemel zetten. Goed, ik kan ze natuurlijk niet laten wachten dus om 12 uur toch maar richting dat hotel… ik kwam daar aan, HELEMAAL doorweekt.. alles wat zeikenat. Gelukkig wilde ze wel allemaal mee, dus dat was mooi! Maar later bleek dat Joeri niet zo’n fan is van regen en dat ik dus dat andere hotel ook nog even moest doen :P
Najah, ik kwam als een verzopen katje terug op kantoor en ze vonden het zo zielig dak lekker vrij kreeg die middag. (joehoe) Ik was ook echt helemaal kapot van de vorige avonden. Ik merk echt dat op het moment dat ik een avond drink ik de volgende dag echt meer moeite heb om wakker te blijven dus dat doe ik maar niet meer voorlopig ;)

Goed, ik lekker warm gedoucht.. had het natuurlijk mega koud! En lekker de middag geslapen. ’s Avonds nog een betaal moment en toen lekker gegeten met z’n allen. De jongens hadden gekookt. Ik was net klaar met eten en toen kreeg ik een belletje…

1 jongen uit een groep van 40 man had de deur dichtgeslagen en z’n vinger was er tussen gekomen. Vingertopje eraf.
Dan denk je echt: KUT. Tuurlijk gaan dit soort dingen nog vaker voorkomen, maar de eerste keer is echt heel eng! Ik kwam aangerend in dat hotel en het was een grote paniek bende. Iedereen door elkaar schreeuwen die jongen lag op de grond…
Nou, eerst iedereen weggestuurd, met de receptioniste gepraat en die scheen al de nederlandse dokter te hebben gebeld en daarmee ook een ambulance. Ik heb voor de zekerheid ook nog even de Nederlandse dokter gebeld en die zij dat hij van niks wist! Anders hadden we dus mooi zitten wachten op een ambulance die niet kwam. Het probleem was dat die jongen hemofilie heeft. Dus hij moest echt snel daar het ziekenhuis. Uiteindelijk kwam de ambulance na 25 min pas…
Pas als je dit meemaakt in het buitenland merk je dat het in Nederland allemaal supergoed geregeld is.
Ik was best een beetje van slag na dit alles dus ook ’s avonds heb ik ff een drankje gedaan en toen lekker gaan slapen. BCM stond op het programma en ik hoefde niet mee omdat ik woensdag al was geweest. BCM is de grootste all inclusive discotheek hier op het eiland. Het is echt mega groot, en best een gave tent. Woensdag was het schuimparty .. ik heb nog nooit zoveel schuim bij elkaar gezien !! haha

Nou, veel te lang verhaal en ik hoorde al aan de telefoon dat m’n broertje halverwege altijd afhaakt als ik teveel schrijf… dus martijn: speciaal voor jou stop ik nu!! :)


Xxxx

Ilse

  • 05 Juni 2011 - 20:31

    Danie:

    Zo Honey... Wat een verhaal zeg.
    Het lijkt me idd best lastig om om te gaan met die problemen, maar zo te horen doe je het goed.
    Ben blij om te horen, dat het je ook veel energie geeft, want uiteindelijk zou het ook wel fijn zijn als je er een hele leuke tijd aan over houdt ;)

    Heel veel succes en ik wacht vol nieuwsgierigheid naar je nieuwe verhalen =)

    Hele dikke knuffel van mij

  • 05 Juni 2011 - 22:04

    Rico:

    Ilsjeee!!!

    K heb met plezier je verhalen gelezen die je tot nu toe hebt geplaatst!! Echt super om te lezen dat je het enorm naar je zin hebt!! Balen van het weer maar er komen vast nog genoeg warme dagen aan dat je snakt naar een druppeltje regen ;)...

    Kan me voorstellen dat t wel ff schrikken is met die vinger.. Maaaar heb je weer goed opgelost ;)...

    Ben benieuwd naar je andere verhalen!!

    Xoxo,
    Mij

  • 06 Juni 2011 - 14:10

    Djamila:

    Heb net alles gelezen! Jammer van het weer maar daardoor heb je wel even een middagje vrij gekregen! :) Ook lekker toch? Geniet er inderdaad lekker van hoor! Ben benieuwd naar je verdere avonturen!

    En auw.. vingertopje eraf :S bah!

    xxx

  • 06 Juni 2011 - 14:36

    Ilse Wijnen:

    hahaha,, jullie zijn allemaal lief! Ik mis jullie wel hoor.. :(

    xx

  • 06 Juni 2011 - 18:20

    Jelle:

    Mooi dat je het zo naar je zin hebt ;) Wel eng van dat vingertopje zeg. Maar z'n vingertopje was in goede handen.

    Veel plezier!!

    x

  • 08 Juni 2011 - 13:15

    Sandra:

    Het vingertopje was er af? :O Gaat het nu wel weer goed met die jongen of niet? En wat voor uitjes staan er allemaal op de planning? :D x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

X-travel Stage

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2011

Het was even stil..

15 Juni 2011

Rey Beri

11 Juni 2011

Zaligheid

05 Juni 2011

Genieten en Afzien!

31 Mei 2011

Ik dacht dat dit Spanje was?
Ilse

Actief sinds 02 Mei 2011
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 20994

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Uitwisseling Amerika

27 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

X-travel Stage

Landen bezocht: