Rey Beri - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu Rey Beri - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

Rey Beri

Door: ilsewijnen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

15 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Toen ik begon aan mijn avontuur hier had ik verwacht dat het 24/7 werken was. Dat was zo tijdens de examenweken en dat gaat zo zijn tijdens het hoogseizoen, maar nu... Nu is het 2 weken rust. Ik heb zelfs al een volledige dag vrij gehad!!!

Heerlijk gezwommen op het dak van een hotel hier, daar mogen wij gewoon gebruik van maken namelijk. en lekker een beetje bijgeslapen.

Gister ben ik meegeweest op Jeepsafari, een van de activiteiten die we aanbieden aan de gasten. Heel vet! Je ziet eindelijk wat meer van Mallorca op die manier. Ik wil deze week nog naar Palma, even de stad bekijken. Ik ga waarschijnlijk fietsend want dat duurt maar 3 kwartier en je fiets alleen maar langs de boulevard. Verder gaan we volgendeweek duiken, en dan wil ik m'n brevet gaan halen! Dat heb ik altijd al gewilt en hier kan het makkelijk en goedkoop dus als er genoeg tijd voor is dan ga ik dat zeker doen.

We gaan ook nog een keer met het hele team naar het aquapark en naar Mega Park. AquaPark is precies wat de naam al zegt, maar Mega Park moet ik misschien even wat verduidelijken.
Het bevind zich in het duitse deel... Dat zegt misschien al meer ;) Mega Park is een groot zuipfestijn. Het bier is er tussen 11 en 12 ('s ochtends) onbeperkt. Als ik mensen moet geloven, (ben zelf nog nooit binnen geweest) Staan er lange tafels waar mensen aan zitten en alleeeeeeeeen maar aan het bier. beneden staat een heel team de hele dag alleen maar fusten te vervangen!!



Er lopen hier ontzettend veel mensen rond die zonnebrillen, horloges en andere zooi verkopen. Ik heb geen zonnebril dus dacht laatst: doe maar er maar 1! voor €3,- zo'n brilletje gekocht... een echte Rey Beri!! Ben er helemaal trots op.

Nou dat waren de nieuwtjes van de dag, ik zal wat foto's plaatsen die ik samen met margot heb gemaakt in het zwembad van het hotel waar ik het eerder over had.


Adios Amigos!

X Lily


  • 15 Juni 2011 - 12:47

    Floris:

    Lily;-)!

    Cool, een Rey Beri, kun je er ook een voor mij meenemen;-)? Ben me RayBan namelijk kwijt! Leuk je verhalen, tof ook die onderwaterfoto's!

    Mail je snel! Geniet; juist nu het beetje rustig is! Lekker... Stem terug?

    Xx

  • 15 Juni 2011 - 13:15

    Ilse Wijnen:

    haha, is goed, ik neem er eentje voor je mee ;)

    M'n stem is terug jaa!! gelukkig maar! :D
    Ik had nog gereageerd op je mailje :)

    xx

  • 15 Juni 2011 - 13:47

    Kimberley Boelen:

    hej meid,

    fijn dat je het naar je zin hebt! Mis jullie wel hoor! Ben nu al wat meer gewent op GC! Voel me steeds meer thuis! Het is heir zo ontzettend warm! Ik kan niet eens 15 min inde zon lopen zonder dood te gaan haha

    Heb ook tegen margot gezegd dat we nog even een drankje moeten gaan doen he als we terug zijn in NL. Super gezellig! KUS

  • 17 Juni 2011 - 08:42

    Conny:

    Ha Ilse, ik kreeg de link naar je site van Mieke toen ik woensdag bij haar in Vleuten was. Leuke foto's, vooral die onder water. Maar die met je rey beri is ook heel geslaagd. En je werkt al lekker aan de omzet van Pepsico; dat is natuurlijk goed voor de hele familie.
    Anyway, heel veel plezier en ik blijf je af en toe nog eens volgen op waarbenjij.nu.
    Groetjes, Conny

  • 19 Juni 2011 - 11:57

    Danie Poenani:

    Hey lieverd,

    Fijn dat het nu weer beter met je gaat. Die uurtjes vrij zullen je zker opknappen, even lkkr tijd voor jezelf.
    Erg leuke foto's ook allemaal die je erop hebt gezet, ziet er echt uit als vakantie... Met dat uitzicht en dat heldere blauwe water.
    Ik weet niet of het weer op dit moment beter is op Mallorca, maar hier is het iig typisch Hollands hondenweer, de hele week zeggen ze.
    Gelukkig, want ik moet leren en ik denk dat de concentratie dan iets beter is.

    Nou meis, denk aan jezelf en ik ga je nieuwe verhalen weer lezen ;)

    Dikke kus en HEEL BELANGRIJK: een HELE DIKKE KNUFFEL =)

  • 20 Juni 2011 - 19:07

    Maik:

    Hee Ilse!

    Wat een leuke verhaaltjes heb je al geschreven! Het is duidelijk dat je aan het genieten bent!

    Leuke foto's heb je ook! Heb volgens mij dezelfde jeepsafari gedaan als ik een paar jaar terug!!

    Geniet!!

    Groetjes!!

  • 22 Juni 2011 - 09:25

    Christina:

    Hi lieve Ilse,

    Heb eindelijk je site bezocht, foto's bekeken en de laatste verhalen gelezen. Was de link kwijt, maar je mama heeft hem me gisteren opnieuw gemaild. Zo te lezen heb je het zo slecht nog niet. Fijn dat je nu ook wat vrije tijd hebt en van de omgeving kan zien. Hoop dat je het in het hoogseizoen een beetje volhoudt!

    Dank voor je lieve kaartje voor Roos en Luna. Er is al een kaart terug naar je onderweg, met, let op: een dropje (luna's idee) erin. Hoop dat het geen vieze boel wordt. Ze wil je elke week een kaart sturen want jij bent veel belangrijker dan elke week de tafels oefenen voor school, vindt ze!

    Wij missen je ook allemaal hoor! Maar leuk dat we op deze manier bij kunnen kletsen.
    dag Lieffie. Ik zal vragen of de meiden vanmiddag een stukje willen schrijven.

    Liefs en veel plezier!

    Christina

  • 25 Juni 2011 - 08:59

    Luna:

    lieve ilse ik hoop dat als je trug bent ik snel in je nieuwe huisje mag logeren heel veel kusjes luna

  • 25 Juni 2011 - 09:27

    Luna:

    lieve ilse wat een leuke;) fotos
    voles mij hep je het heel leuk :) in mallorca en het kaartje was
    inderdaat heel schatig ;)

  • 26 Juni 2011 - 05:55

    Roos:

    lieve ilse heb je het gezelig in mallorca
    ;) wij heben het heel leuk hier!:)
    maar we missen je wel
    heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kusjes roos!!!!!!!!!!!!!!:)

  • 26 Juni 2011 - 13:31

    Ilse Wijnen:

    Hee Lieve Luna en Roos,
    Dankjewel voor jullie lieve berichtjes!! Fijn dat jullie het kaartje leuk vonden ;) Ik heb het hier inderdaad heel erg naar mijn zin.

    En natuurlijk mogen jullie snel bij mij in Utrecht komen logeren!! :D

    xx Kusjes en Liefs,
    Ilse

  • 07 Juli 2011 - 08:14

    Lun :

    lieve ilse ik heb helaas mijn arm
    gebroken.wel jamer want mijn
    vakantie is net begonen.ik hoop
    dat ik je snel zie. heel veel kusjes en liefs luna:):(;)

  • 07 Juli 2011 - 15:07

    Luna;):);):)!!!!!!!!:

    lieve ilse dit gips mag er over ee paar
    dagen af ik hoop dat ik dan zwem gips
    krijg. wan ik heb net een nieuwe
    biekieni gekregen. :) ik wouw dat
    jij er ook op kan schrijven.
    maar ja jijzit in mallorca.
    ik hoop dat je snel wat trug schrijft.
    oja ik heb een emertje vol snoep gekregen mama zegt ieder nadeel heeft zijn voordeel.
    dag lieve illy:);):);)

  • 07 Juli 2011 - 17:00

    Ilse:

    Hee lieve luna!!!

    Hopelijk lees je dit nog!
    Wat ontzettend erg voor je dat je je arm heb gebroken! Deed het heel erg zeer? Fijn dat je misschien zwem gips krijgt! Anders moet je de hele tijd je arm boven water houden als je gaat zwemmen... dat zwemt natuurlijk helemaal niet fijn!
    Lieverd, ik mis jou en Roosje ook heel erg! En pappa en mamma ook!
    Ik hoorde van Opa dat jullie daar dit weekend gaan logeren..?! wat leuk zeg! als ik thuis ben dan mogen jullie ook snel een keer bij mij logeren ;)

    Doeg schatje!!!

    xx Kusjes, Ilse

  • 24 Mei 2015 - 13:08

    Serge:

    Ik heb op 20/6/15 een REY BERI party!
    Hoe goed is dat ?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

X-travel Stage

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2011

Het was even stil..

15 Juni 2011

Rey Beri

11 Juni 2011

Zaligheid

05 Juni 2011

Genieten en Afzien!

31 Mei 2011

Ik dacht dat dit Spanje was?
Ilse

Actief sinds 02 Mei 2011
Verslag gelezen: 1441
Totaal aantal bezoekers 20880

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Uitwisseling Amerika

27 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

X-travel Stage

Landen bezocht: