Eerste dag - Reisverslag uit El Arenal, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit El Arenal, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: ilsewijnen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

27 Mei 2011 | Spanje, El Arenal

Nou dacht ik toch een redelijk ervaren reiziger te zijn… Maar niets is minder waar! Om 3 uur opgestaan om vervolgens om kwart voor 4 te vertrekken richting Schiphol airport, opweg naar het avontuur! Dit verliep nog verspoedig. De ellende begon pas toen we hadden geparkeerd en ik samen met mams en martijn de vertrekhal binnen liep.
Gigantisch veel mensen!!! Ik dacht eigenlijk dat ik alles wel gezien had, maargoed dit moest ook een keer gebeuren. Had alleen niet verwacht dat zoveel mensen graag naar Mallorca en omstreken zouden vliegen om 6:00 ’s ochtends.

Goed, na toch een beetje te hebben voorgedrongen (dankje mam!) waren we na ongeveer 30 minuten aan de beurt. Helaas kwam ik er halverwegen achter dat ik mijn e-ticket wel had uitgeprint maar ergens thuis had laten liggen… Wel had ik een stuk of 10 andere nutteloze papieren waar mijn e-ticket eigenlijk bij had moeten zitten. FIJN!
Ik helemaal in de stress natuurlijk en ik vloog de eerste de beste stuardes aan die heel kalm antwoorde: “dat is geen probleem, als je je paspoort maar hebt.”
Gelukkig had ik die wel ;)

Aangekomen bij de baggage drop bleek ik ook nog eens niet ingecheckt te zijn maar gelukkig kon die vrouw dat nog ffies doen… wat een ellende!!


(ik schrijf trouwens alles op een document, dat eerste deel op het vliegveld.. nu op bestemming in het appartement)


Ik ben opgehaald door een collega, Marco, van Sudtours. Hier kwam ik ook een meisje tegen van de selectiedag! Goed om toch even snel door m’n dag heen te lopen:
Met de auto naar het hotel waar het kantoor van Gogo en X-travel ook zit. (niet te veel bij voorstellen… 2 bureau’s in een kleine kamer) samen met Joeri, eindverantwoordelijke van X-travel en Manoek, eindverantwoordelijke van GOGO spullen gedumpt in ons “huis”. Een appartement waar we in totaal met ongeveer 6 a 7 man in zitten. We hebben zelfs een wasmachine… ^^
Mega balkon MET uitzicht op de zee en boulevard van Mallorca!

De dag verder vandaag was hectisch. We hebben nog GEEN fietsen en de afstanden zijn groot, vandaar dat we een auto hebben gehuurd voor deze week. We zijn alle accommodaties langs gereden en ik ben al voorgesteld aan allerlei mensen van hotels en bars waar ik straks dikke vrienden mee moet gaan worden.. ohohoh.
In de middag heb ik aan de teksten gewerkt die op de informatie borden moeten komen. Klinkt vaag… maar in elke acco hangen infoborden waar A4tjes met tekst op moeten komen te hangen. Daar heb ik dus een beginnetje voor gemaakt.
Er moet ontzettend veel worden opgezet en geregeld maar dat is voornamelijk de taak van de eindverantwoordelijken. Vanmiddag zijn 3 nieuwe Gogo collega’s aangekomen. Ik heb hen weer het appartement laten zien en toen zijn we wat gaan drinken bij Bierexpress.. (wel gwn colatjes hoor ;)) Bierexpress is de stamkroeg van gogo.
Die meiden zijn ontzettend gezellig en we zijn zelfs nog even snel de zee in geweest! 1 van hen heeft al eerder een seizoen gedraait hier en kent dus ook al veel mensen. Ik heb het vermoeden dat we (ik en 2 van die gogo’s )vanaaf keihard worden ontgroent, omdat iedereen al eens een seizoen heeft gedraaid en wij alledrie nog niet. Maar hé, morgen niet een hele drukke dag. Eigenlijk heb ik nog geen flauw idee wat ik moet gaan doen morgen. Maarja dat is allemaal nog niet echt georganiseerd. Dat komt pas aan het einde van de examenreizen, als alles op orde is!

Goed, zover voor nu!
Zit immiddels in een internetcafe.. dus voila!

  • 27 Mei 2011 - 19:05

    Lucienne:

    Heel veel succes en plezier, leuk om ook van jou te horen. You can do it, i believe in you! Dikke kus

  • 27 Mei 2011 - 19:59

    Niels Van Der Heijden:

    Freud! Haha, ik zie je al helemaal stressen daar op t vliegveld. Maarja uiteindelijk komt alles goed! Leuk om nu ook jou berichtjes te kunnen lezen! Ik kijk uit naar je verhalen! Succes daar, en die ontgroening kan jij vast wel aan! Beso!

  • 27 Mei 2011 - 22:50

    Djamila:

    Whaaa!! Gaaf!! Ben benieuwd naar de rest van je verhalen !! :) Blij dat je nog leeft trouwens! :D haha!

  • 28 Mei 2011 - 01:02

    Grande!:

    WOW! wat een verhaal, ben blij dat ik er iets van begrepen heb. WAT hectisch. Maar dat betekend wel dat je het druk hebt en dat je het leuk vind. Dus niet vergeten te eten!!! xxxxxxx

  • 29 Mei 2011 - 13:22

    Danie:

    Het kan ook gewoon niet zo zijn dat ilse niets vergeet :P Gelukkig is alles goed gegaan.
    Het uitzicht ziet er in ieder geval heel goed uit. Ik zag alleen geen zonnetje :S Maar die zal vast wel komen ;)
    Succes met je eerste gasten!!!

    Kussies (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, El Arenal

X-travel Stage

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2011

Het was even stil..

15 Juni 2011

Rey Beri

11 Juni 2011

Zaligheid

05 Juni 2011

Genieten en Afzien!

31 Mei 2011

Ik dacht dat dit Spanje was?
Ilse

Actief sinds 02 Mei 2011
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 19709

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Uitwisseling Amerika

27 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

X-travel Stage

Landen bezocht: