En nu voor het echie! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu En nu voor het echie! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

En nu voor het echie!

Door: ilsewijnen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

29 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Wat een indrukken de eerste paar dagen zeg… er komt zoveel op je af! Gelukkig zijn onze eindverantwoordelijke (van Gogo en X-travel) ontzettend leuk en nemen zij de grootste taken op zich. Vandaag (zondag) is de eerste aankomstdag, dat betekend dus dat het nu echt gaat beginnen!

Gister hebben we alle accommodaties gecheckt. We hebben dus heel el Arenal afgewandeld om bij alle accommodaties te kijken of onze gegevens en aantal kamers overeen kwamen met die van hen. Gelukkig klopte alles! We waren daarom ook al rond half 2 klaar (9:00 begonnen). Ik ben met een collega wat gaan drinken aan de boulevard en de 3 meiden zijn naar het zwembad gegaan. Je mag hier als reisleiding gewoon overal naar binnen wandelen en gebruik maken van de zwembaden van hotels… heel chill!

Maargoed, vandaag het echte werk! De gogo’s zijn al de hele ochtend op het vliegveld en ik zit nu op kantoor. Beetje met Joeri doorgesproken wat we allemaal gaan doen vandaag en zometeen mijn welkomstpraatje maar voorbereiden. Er komen vandaag 3 vluchten aan waarvan Joeri en ik er eentje doen. We houden eerst een buspraatje en vervolgens een welkomstverhaal in het hotel of onze stamkroeg de slok.

Hier op arenal moet je het zo zien: 1 lange boulevard met om de 150 meter een strandhuisje. Deze strandhuisjes zijn genummerd en lopen tot +/- 15. Strandhuisje 1 t/m 3 is het Nederlandse gedeelte. En daar zitten dus alle Nederlandse kroegen en dicotheken. De hotels liggen veelal wat meer inlands, maar het zijn geen grote afstanden gelukkig.

We zijn gister weer gezellig uiteten geweest! Heerlijke Pizza. En we krijgen over 20% korting en vaak gratis drankjes als we zeggen dat we van Gogo of X-travel zijn!

Vandaag zit verder dus vol met welkomstinfo’s en activiteiten verkopen, en morgen begint onze eerste activiteit: de Kroegentocht! Heb er zin in!!

• 29 Mei 2011 - 10:04

Mama:

He Illy! Gaaf!!! Ik zou bijna met je willen ruilen ;-)
    Hier is het druilerig weer en best aan de frisse kant. Heel veel Succes vandaag!!!
    XXXXXXXXXXXXX, Mama

• 29 Mei 2011 - 10:09

Ilse Wijnen:

hahaha Al nieuws over oudenoord of barca? Martijn ging gister zeker uit z'n dak met die wedstrijd :P

• 29 Mei 2011 - 13:03

Lien:

zo lekker druk aan het werk. maar toch nog tijd om leuke verhalen te schrijven echt super leuk. :). heel veel plezier daar!!!
    XXX

• 29 Mei 2011 - 17:45

Milou:

Ilse!
    Mooi dat je het zo naar je zin hebt. Klinkt echt leuk, heel verschillend en divers! Ben benieuwt hoe alle welkomspraatjes etc. zijn gegaan.
    Ik ga je zeker volgen en ben benieuwd naar al je spannende verhalen.
    Veel plezier en geniet er van!
    xx.

• 30 Mei 2011 - 01:28

Sjoerd:

heej ils

goed om te lezen dat het allemaal naar wens is op mallorca. vet appartement heb je maar op die fotos ziet het er niet echt zonnig uit, beetje jammer.

als het een beetje mee zit kom ik eind juli naar mallorca voor een weekje, dan kom ik zeker bij je op bezoek.

x sjoerd

• 30 Mei 2011 - 18:37

Sandra Van Zwieten:

Hoe ging je welkomstpraatje? Spannend of viel het allemaal wel mee? :) Have fun de komende weken! :D x

• 30 Mei 2011 - 19:49

Nicole :

He Ilse, ik heb je gevonden,.. leuk je zo te volgen met je reisverhalen!
    XXXXXX Nicole

• 31 Mei 2011 - 09:09

Opa Y Oma:

Hemos leido tus cuentos.
    Muy interessante.
    Esperamos la continuacion.

• 31 Mei 2011 - 12:11

Ilse Wijnen:

laat ik hier maar even iedereen in antwoorden.. :)

Sandra; welkomstpraatje ging goed, heb echt al heeel veel verkocht dus dat looopt SUPER!

Nicole, Goed dat je me hebt gevonden !! :D ;)

Opa en Oma... m'n spaans is nog steeld ERG slecht xD haahhaha!
    maar ik denk dat ik wel begrijp wat je hebt geschreven.. meer verhalen volgen!!

en Sjoerd: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WAT GAAF!!!!!! Dat zou ZO vet zijn!!!!! Laat maar weten oké?!!! :D:D:D