Het was even stil.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu Het was even stil.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ilse Wijnen - WaarBenJij.nu

Het was even stil..

Door: ilsewijnen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Thuis houd ik een dagboek bij. Eigenlijk staan er bijna alleen maar leuke dingen in, dat komt omdat ik niet schrijf als ik me niet goed voel! Dan stel ik het uit omdat ik er niet over na wil denken... hetzelfde gebeurt een beetje met mijn blogje hier! ;)

Ik heb even een paar weekjes een dipje gehad. Ontzettende heimwee.. Ik had me nooit in kunnen denken dat ik daar last van zou hebben, maar blijkbaar wel! Dat komt mede doordat ik me hier niet echt thuis voelde. Soms heb je dat, dat je je gewoon niet fijn voelt met bepaalde mensen of op een bepaalde plek.

Immiddels is het minder. Ik heb met m'n ouders gesproken, en m'n pa komt vrijdag langs!!! :D En misschien komen Martijn en mama na de verhuizing ook nog even! Het verbaasd me echt hoe erg m'n inselling veranderd nu ik weet dat m'n vader langs komt!

Straks wordt het ook drukker. (het begint nu te komen) en ook Totally Summer begint de 14e!
In het team gaat het steeds beter, en het is echt fijn dat we nu helemaal compleet zijn.

Vandaag had ik lekker een hele ochtend vrij en ik heb met 2 collega's van GOGO lekker op het strand gelegen. Heerlijk! Vanavond weer een Dutchnight (m'n favo avond!)

Om een lang verhaal kort te houden; het gaat weer wat beter en ik begin weer een beetje te genieten van m'n tijd hier!

Mis jullie allemaal maar over 6 weekjes ben ik weer terug!!


xxx Adios!
Lily

  • 05 Juli 2011 - 15:01

    Floris:

    Jij stond op mijn to do lijstje om even te mailen vandaag:-)! Was nieuwsgierig hoe het gaat maar daar mijn antwoord, sort off. Desondanks kun je nog een mailtje verwachten;-)!

    Goed om te horen dat het beter gaat, keep on writing though!

    Kus Flo

  • 05 Juli 2011 - 16:11

    Lucienne:

    Guapa! Ben blij te horen dat het weer beter gaat :) Heel veel plezier met je vader en zet hem op he! Tot snel xx

  • 05 Juli 2011 - 17:47

    Mirjam:

    Fijn dat je je weer beter voelt Ils! Veel plezier met je vader (ga ik kijken of Mart en je moeder hier komen eten....) en toi toi toi !!!

  • 06 Juli 2011 - 17:37

    Luna:

    lieve ilse ik heb helaas mijn arm gebrooken. ik ben daar heel verdrietig om :( want mijn vakantie is net begonen. ik mis jou ook
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    erg! en ik snap dat het voor jou ook niet makelijk is zo ver van papa en mama. ik ben vooral heel verdrietig
    dat ik in italie niet kan zwemen, maar ik hoop dat ik volgen de week nog zwemgips krijg want ik hep juist een nieuwe biekienie :) heeeeeeeeeeeeeeel veel kusjes luna xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Juli 2011 - 17:45

    Roos:

    lieve ilse ik heb net een nieuw topmodel boek van luna gekregen :)!!!! lief he? heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kusjes roos XXXXXXXXX

  • 06 Juli 2011 - 18:29

    Luna:

    lieve ilse. ik was harstike bang toen ik in het ziekenhuis lumc was. ik zal vertelen hoe het kwam.ik ging slingeren aan de paalen en toen ging fay mij duwen ik zij stop maar ze stopten niet en toen viel ik. mijn arm was heel erg gebroken.
    het zat helemaal scheef. de dokter
    met een knak weer regt zetten en mama moest huilen. ik was heel erg bang.ik weet niet hoe ik nu kan slaapen :):):):):):(

  • 06 Juli 2011 - 19:03

    Huib Bunk:

    Ik ga nog een keer proberen je via deze
    weg te bereiken. Ik ben tevens een e-mailtje naar je aan het schrijven.

  • 06 Juli 2011 - 19:06

    Huib:

    Ik heb inmiddels begrepen hoe het moet. Was vergeten mijn naam in te vullen.
    Zie verder de e-mail. Veel sterkte en groetjes, ddddooooeeeeiiiiii

  • 14 Juli 2011 - 20:15

    Danie:

    Hey Schatje,

    Fijn om te horen dat je nu weer wat lekkerder in je vel zit. Het is ook niet niets om aan de andere kant van Europa te zitten. Super leuk dat iig je vader langskomt om je eens ff lekker te knuffelen. Ik ga dat over 5 weekjes doen. Als je tenminste niet eerst gaat chillen in barca!
    Heel veel plezier, Ik hoop dat het de komende tijd een leuke tijd voor je gaat worden. Als je zin en vooral tijd hebt, kan je me ook mailen =) Ik ga de 26e weg.

    Dikke kus en knuffel XOXO
    DANIE

  • 17 Juli 2011 - 22:13

    Sanii:

    lieve ils!
    ik leers het verhaaltje ook nu pas he typisch weer iets voor mij! kut omm te horen dat je zo dip heb gehad gelukkig gaat het wat beter;) moet maar zo denken over 6 weekjes gaan we een keer vet lkkr feesten! inmiddels is je pa al langs geweest volgens mij heeft het een beetje geholpen? hoop het wel en anders kan je mij ook altijd ff contacten ;)
    dikke kus sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

X-travel Stage

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2011

Het was even stil..

15 Juni 2011

Rey Beri

11 Juni 2011

Zaligheid

05 Juni 2011

Genieten en Afzien!

31 Mei 2011

Ik dacht dat dit Spanje was?
Ilse

Actief sinds 02 Mei 2011
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 19606

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Uitwisseling Amerika

27 Mei 2011 - 12 Augustus 2011

X-travel Stage

Landen bezocht: